23/10 - 10
PUBLICERAT 2010-10-23 KL 16:54:06
♥ UNDER Allmänt 0 comments

Tredje gången gilt kanske? Har försökt blogga två gånger, men de går som de går..
Alltså väldigt mycket bakåt.. ha ha! Men nu ger jag det en chans till, så får vi hoppas på det bästa!

Kommer verkligen skriva om allt och inget, delvis för att hålla bloggen igång och för att jag själv tar de som en utmaning och tror det vora nyttigt för mig..

Just nu ser jag på Legend of the Seeker, i väntan på mat. Planen för kvällen är vell mest att ta det lungt, ska åka in till city och ta en kvällsfika med en vän. Försöker hjälpa henne lite grann med att få en ljusare syn på livet, jag kanske inte har den klaraste själv. Men jag vet hur jag vill ha det. Jag kan inte riktigt förstå de ungdomar som går ut skolan nu, bland annat detta år.. Så många arbetslösa. Har man inget jobb, har man inga pengar och då kan jag vell förstå lite grann att det känns som allt går utför.. Sen om man inte är nöjd med sig själv, sin vikt, sitt utseende, sin personlighet m.m gör inte saken bättre ju tyvärr.
Ahja, vi ska prata skratta och må bra. De är kvällens planer, he he! Sen kommer man förmodligen träffa på en massa gamla onyktra vänner på stan om jag "känner" Helsingborg rätt.

Aja, bjuder på en dagens.. Eller morgonenes, är nyvaken på bilden och den är suddig. Tänkte slänga in ett till inlägg innan jag drar mot stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0